Multi-Colored Light Pointer

Ny header och nya bilder

Chao!!

Fixat en ny header, tycks? :)
Lite snabbt gjord, orkade inte sitta och göra en
super snygg idag !
Men ja, som sagt så har mamma, pappa och jag släpat ut en massa saker ut
mitt rum idag.
Vaknade kvart över 12 idag tittade på tv, satt mig här.
Pappa kom hem från gävle, vet inte riktigt när..
Runt tre tiden började vi med maten, tjockpannkaka, fail. :p
Efter maten började pappa och jag ta ut grejor ur mitt rum, sen
kom mamma hem.
När hon ätit så hjälpte hon till att fixa i mitt rum.
Sen så har vi fikat, tittat på tv och lite sånt nu.
Nu ska jag gå ner och titta vad det är på tv, annars kanske jag lägger
mig.
Det är inte så sent, men jag har varit i farten hela dagen + att jag inte
varit ute något idag, eller ja,, utom när jag hämtade posten då.


Bjuder på fyra stycken bilder sen ponny travet ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback