Multi-Colored Light Pointer

Stallet igår, skola idag

Hejhej!

Igår red jag Harry, vi värmde upp lite i trav och sen fick vi trava över 3 bommar
och efter dem fatta galopp och hoppa över 2 hinder.
Gick hur bra som helst med Harry!! ♥ :)
Efter den hoppade vi en bana :)
Sen skrittade vi av dem lite, satt av & spännde upp sadelgjorden lite och ledde
runt dem lite.
Ledde runt Harry och tog några kuber och ställde dem där dom skulle vara.
Sen så tog jag in Harry, borstade av honom lite, gick tbx med sadeln och tränset.
Sen hämtade vi höpåsarna, efter det fikade jag lite.
Sen hem, duscha m.m...
________________________________________________________________________________

Idag vaknade jag, åt frukost m.m.
Gick till bussen, hade sjukt tråkigt i skolan.
Vi slutade halv 4, vi gick till bussen.
Bussen skulle ha kommit runt kvart i 4, men den kom runt halv 5??!
Hur sjukt får det vara?
Iaf så fick jag, ellen och max skjuts hem av min mamma.
För max mamma och min mamma jobbar på hemtjänsten, och mamma
skulle ner hit till norrsundet & jobba. ;)
Åt ett äpple, sen fikade jag, pappa och morbror lite.
Runt kvart i 6 gick vi fram till knuff lokalen, där klass 4 i norrsundet gjort något
utställning.
Hem, äta lite mat och nu blogga! :*
Imorgon blire skola till klockan 2.
Sen kanske sova hos Ellen ;)
På lördag ska vi vara hos ellens mormor och julpynta i stallet.
Ellen ska rida ut barbacka på Lillen och jag ska fota lite.
Sen så vet jag inte..
Nu ska jag ladda upp lite bilder här i ett annat inlägg. (; ♥

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback