Multi-Colored Light Pointer

Med Ellen & Natalie :)

Igår så var jag med Ellen och Natalie.
Roooligt! :D ♥
Vi fotade såklart, kommer bilder sen.
Halv 4 hämtade pappa mig hos Ellen, åkte till tandläkaren.
Drog ut en tand &  åkte hem.
Spelade lite playstation 3, sen åkte vi till kusinbarn som fyllde år.
När jag kom hem igen så satt jag här, spelade splaystation och tittade på tv.
Åt även en toast och så, heehh. :p
____________________________________________________________________________
God morgon!

Idag har jag tänk fixa en ordentlig omvandling här på bloggen!
Ny header, bakgrund och färger. :) ♥
Vaknade runt halv 11, tittade på tv och så.
Sen satt jag mig här.
Nu ska jag börja skissa på en header, men jag vet inte vad jag ska
ha för färger på bakgrunden och texterna.. hjälp?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback