Multi-Colored Light Pointer

Julafton i bild

Tänkte ge er min julafton lite i bild.
Älskar mitt nya objektiv. :)
Fick lite tips av min kusin Kenneth som är fotograf
och om lite hemsidor och så.
Så får testa lite sånt, men har även tänkt köpa
ett macro objektiv framöver!
Men vet inte riktigt vilket, förslag? <3
På nyårsafton ska jag försöka fota fyvärkerierna med nya objektivet.
Tror det passar bättre till det än det andra.


Jag i bild idag, hade för en gångs skull uppsatt hår!
(Väldigt ovanligt)


Maysans rosett♥!


Matbordet innan vi åt!


Julgranen med paket! (Dock inte alla)


Snölycktan ute brann så fint när jag var ut en sväng på förmiddagen!


Vinter bild idag!


Tomten kom med ett paket till mig! ;)


Litet foto från julgranen med nya objektivet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback