Multi-Colored Light Pointer

Färga håret?

Vad tycker ni om att färga håret?
Jag har precis färgat mitt rött.
Har ni färgat erat någon gång?
Tycker ni det är onödigt att färga?
Jag vill höra just ER åsikt om att färga/tona håret.
___________________________________________________________

Idag så har ju jag varit med Ellen.
Vi har varit ute och fotat lite & så.
Fotade hennes kaniner lite också.
Sen satt vi oss vid hennes dator.
Bilderna har jag ännu inte hunnit ladda upp från kameran..,
men dom kommer senare ikväll.
Har gjort lite små ändringar på bloggen, det kanske kommer en ny header
imorgon eller på fredag. ;)

Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Visst! Ska försöka XD

Du får ladda upp filmen på Youtube först, eller videofyme eller liknande tjänst. Sedan ska du, om du har YT, bädda in koden och lägga in i ett inlägg. För att göra det går du in på filmen där du kollar på den på YT, klicka på DELA och sen bädda in, då får du upp en kod. Kopiera, skapa ett nytt inlägg, klicka på "ändra redigerare till höger alldeles under där du skriver inlägget, klistra in koden, ändra redigerare igen :)

2011-12-21 @ 20:48:04
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback