Multi-Colored Light Pointer

Uttråkad

Hej!
Sitter här och lyssnar på musik, redigerar bilder och tittar runt på bloggar.
Men det är så tråkigt, vill göra någonting!
Men det är mörkt ute, så ingen fotografering, kallt ute, så m
jag vill inte vara ute.
Inte heller blev det att va med Mickan idag, för hon skulle bort.
Har bara legat framför tven och slöat idag, bortslösad dag.
Nästa helg ska jag ev ha stalljour, så då blir det ju att fota lite hästar och så.
Får se om min kusins ena barn är med då också. :)
Jag har just nu en enorm lust att fota porträtt, någon som har lust att stå
framför kameran? ♥
Nu har iallafall pappa och jag tagit upp datorn till mitt rum igen, nu är det nästan
färdigt.
Imorgon går jag i skolan till kvart i fyra, kommer hem runt halv fem ungefär.
Hinner blogga kanske två inlägg då.
På tisdag går jag till två, om det är fint väder då så kommer jag fota.
Onsdag rider jag, hinner ev blogga lite efter.
Torsdag går jag till halv fyra, bloggar men hinner inte fota något, isf bara innebilder.
Fredag går jag till halv tolv, om vädret tillåter så kommer jag försöka ta mig ut och fota mycket då.
Lördag och söndag hoppas jag att det är fint väder, och ev stalljour. :p


Oredigerad bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback