Multi-Colored Light Pointer

En speciell häst

Det finns en speciell häst i mitt liv.

Vera Miss Molly!

Miss Molly:

Jag har ridit henne grymt många gånger under 3,5 år.
Första gången jag red henne var en gång när jag egentligen skulle
ha Harry Boy, men jag ville inte ha honom.
Och min kompis Natalie skulle ha Molly, så vi bytte.
Sen dess har hon varit med älskade favorit häst.
Hon har varit sjurig och bråkat ibland, men det är det
som gör henne så speciell.
Hon har lite humör och har mycket att jobba med.
Man kan som sagt inte bara sitta och åka med som vissa gör..
Nu känner vi varandra utan och innan.
Hon kan bli lite små sur ibland, men det är för piskan man måste
använda på henne ibland.
Hon älskar att hoppa och jag har hoppat 80cm med henne med sadel och
1m barbacka. <3 <3


Grymt suddig, men en av dom få bilderna jag har när vi hoppar tsm ! ♥

Finns en speciell häst till, Metropolitan.
Men henne har jag redan skrivit om. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback