Multi-Colored Light Pointer

Tävlingsfotograf

Snart drar tävlings säsongen för alla hopptävlande
med sina hästar igång igen!
Och jag kommer vara berädd vid många tävlingar.
Någon som har förslag på olika utomhus tävlingar  Gävleborg och Dalarna?
Det blir ju en tävlingar som jag vet nu i alla fall på ridskolan.
Sen ska Mickan och jag kanske åka iväg till någon annan klubb eller något
ställe och fota utomhus hoppning. :)
Sen följer jag ju med Antonia, hennes tävlings säsong startar snart.

Fotade på Ockelbo ryttarförening på en av hopptävlingarna!
Vanligt vis är det dålig ljus och sånt där inne, så det blir bara suddigt.
Men just denna dag var det helt perfekt väder och ljus inne i ridhuset. :)

Hör av er om ni ska tävla inom gävleborg området så kanske jag kan dyka upp där någon
gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback