Multi-Colored Light Pointer

Svar till Anonym:

Anonym om Svar till Anonym:

Aldrig! Din blogg är den grymmaste blogg som jag någonsin kollat! Den där "vilma" hon verkar ju inte ens intresserad av hästar eller att fota. Snälla fortsätt att göra den här bloggen! Jag lovar att den blir bättre om bara du gör den

Svar: Jag har bestämt mig för att stanna, för vilma fick inte ha blogg.
Och hon tycker inte om hästar men tycker om fotografering.
Jag ska se om någon vill dela den, annars fortsätter jag här själv.
Dock kanske inte samma uppdatering och lika mycket bilder som förr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra! Jag blir bara glad att du stannar!

2012-01-03 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback