Multi-Colored Light Pointer

Ont i magen

Hejsan, sitter i soffan och har ont i magen.
Inatt har jag sovit runt 4 timmar bara, resten försökte jag ignorera
magen.
När pappa gick ner för att hämta tidningen så¨gick
jag också ner.
La mig i soffan, men hade så ont i magen att jag inte kunde ligga
ner heller.
Sen åkte hela familjen + morbror till Ockelbo.
Hämtade min påse med lite saker som jag glömt,
sen fikade vi och sen handlade vi lite mat.
Sen åkte vi hem, nu har jag nyss satt mig här, har fortfarande ont i magen.
Och i morgon ska jag på bio med brorsan och kusin.
Så hoppas det går över till i morgon, fast tror jag vet vad det beror på.
Nu ska jag titta på tv och inte göra ett dugg.
Tror tyvärr inte jag orkar blogga mer idag, sitter ju vid brorsans dator, så
inte kan ni få några bilder heller, tyvärr.

//ELin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback