Multi-Colored Light Pointer

9/1 Måndag

Har ju varit till valbo idag och handlat lite.
Nu har pappa och jag flyttat ner min dator från mitt rum, så får sitta här nere
till rummet är färdigt.
Kanske kan fota lite hur det ser ut nu och fota när det är klart, vill ni det?
Har fotat lite inne nu ikväll, så lite nya bilder har jag nu.
Som ni ser har jag även fixat ny header och allt "igen", jag kan inte
låta blir.
I helgen ska jag vara med Mickan, då blire väl att fota en massa. :)
Får se om vi är hos mickan eller här, om vi är hos mickan blire väl några häst bilder också. ^^
Annars blir det väl mest porträtt.






Min lilla brynäs katt! ♥
Hon har brorsans nya mössa på sig!


(Nikon D3100-55-200mm)

Kommentarer
Postat av: sophie

Ja man måste ha ett stativ och ett bra objektiv med lång zoom lång slutartid och ett iso på ca 200 typ det beror på om det är jätte mörk ute eller ej!



kram

2012-01-09 @ 19:29:56
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback