Multi-Colored Light Pointer

Metropolitan!

Hejsan!

Tänkte skriva ett litet inlägg om en lite speciell häst.
Hon heter Metropolitan och kallas Metro, hon är 16år och ägs
av min kusins tjej.
Hon är svartbrun och super go.
Hon är runt 1.60 hög i manken och helt underbar.
Jag fick rida henne första gången sommaren 2011.
Sen dess har jag ridit henne 4gr.
Hon har varit halt nu, men till våren ska jag börja rida henne igen.
Vi får väl se om vi kanske får tävla någon gång i framtiden tillsammans. :)
Hoppas det iallafall! :)
Har ridit dressyr, hoppat och ridit ut med henne än så länge.
Vi hoppade kanske 50cm när jag hoppade med henne, heheheh! ;-)

Hon betyder oerhört mycket för mig♥♥♥♥

Vet att jag ser ut att vara hemskt liten och kort för henne där! :p
Vill inte ha några kommentarer om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback