Multi-Colored Light Pointer

Julafton 2011

God jul på er underbara bloggläsare! :)
Hoppas ni har haft det bra hittills idag.
Har sovit kanske sammanlagt ca 4 timmar inatt.
Iaf så vaknade jag runt halv 8, gick in till mamma och pappa
och tittade om dom var vaken.
Mamma låg och läste tidningen & pappa sov.
Sen öppnade jag 3 julklappar! :D
Fick ett par svarta Leggings, en röd tunika med Mimmi pigg på, urgullig! :)
Och lite choklad.
Ska duscha nu, sen klä på mig lite mer och
sen får vi se.
Runt halv 1-1 tiden ska vi äta.
Då kmr morbror, moster, faster, farbror, kusiner & kusinbarn hit. <3
Bloggar ikväll runt 8- halv 9, 9 tiden. :)
Kanske hinner ett litet inlägg mitt på dagen också.

Kram & God jul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback