Multi-Colored Light Pointer

Godmorgon 25/12

Då var julafton över för denna gång, lite sorgligt.
Men fick många fina julklappar & pengar till macro objektiv!
Vaknade runt 12 tiden, tittade på någon film som gick på tv.
Morbror och mamma satt nere redan när jag vaknade.
Sen gick morbror hem, mamma vilar lite och jag har varit ute med kameran
i solen och fotat lite. <3
Snart kommer morbror tillbaka & ska äta lite rester med
oss.
På ons elr tor ska jag va med Ellen och fota, nu när hon äntligen
fått sin kamera! :)
Då blir det mycket roligare när vi har en varsin.
Fotade lite småfåglar m.m ute, fantastiskt objektiv.. :o


Lite ljus i går!


En ljuslyckta som hänger ute!


Våran fina julgran igår, precis innan vi la oss!


Några småfåglar som jag fotade me nya objektivet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback