Multi-Colored Light Pointer

Fototävling

Hejsan!
Tänkte nu starta en "liten" fototävling.


Hur gör jag?

För att anmäla dig, så kommenterar du detta inlägg att du vill vara med.
Du mailar en bild till mig "[email protected]" som ditt bloggnamn & ditt namn står på.
Jag skriver även dit nummer på bilderna sen, efter det lägger jag ut dem på bloggen.
Där kommer man att få rösta på bilderna.

Krav:

1. Du måste ha en blogg
2. Du får endast använda egenfotad bild
3. Max 1 bild per blogg

Vad ska det vara på bilden?

Temat för bilden är hästar/djur
Alltså ska bilden innehålla hästar/häst eller husdjur
Självklart för du själv vara med på bilden, men ett krav är att
minst ett djur är med på bilden.
Det kan vara häst, katt, hund, kanin, hamster, marsvin, råttor m.m.
Ja, alla möjliga djur.
Dock inte insekter! hehe ;)

Angående bilderna efter tävlingen, så kommer jag att ta bort era bilder från min dator.
Priserna är hemliga, men dom som får pris är:

1:an, 2:an och 3:an :)

Tävlingen startar när första deltagare kommenterar och skickar en bild.
Tävlingen avslutas den 10/1 2012.

Undrar ni något mer så kommentera och fråga!


Kommentarer
Postat av: Ida ;D

Jag vill vara med i tävlingen!

2011-12-30 @ 00:15:29
URL: http://ungdomsryttare.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback