Multi-Colored Light Pointer

Fotografering

Usch vad det börjar bli tråkigt med alla dessa rubriker.
Det är omöjligt att hitta på något.
Men igår kväll så tittade pappa, jag och anton på "Die hard" ;)
Bra film säger jag bara. :p
La mig runt halv 2, läste till 3.
____________________________________________________________

Idag vaknade jag runt 11, tog ner antons dator och bloggade lite m.m.

Sen så åt jag riskakor, drack läsk (onyttig till högsta nivå) och så.
Pappa, Anton och morbror var hos moster och fikade.
Så när pappa och anton kom hem så gick pappa och jag en sväng
med kameran.
Fick lite fina bilder :)
Nu ska jag redigera dem lite och sen när mamma kommer hem
ska vi äta pizza! :D mums!!♥




Jag idag då!



Dåså, orkar inte ladda upp fler nu!
Men hoppas ni gillar bildern iallafall. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback