Multi-Colored Light Pointer

Bilder sen stallet

Hejsan!
Idag vaknade jag runt halv 9, drack varm o'boy & tittade på julkalendern. :)
Sen runt 10 i 11 hämtade ellen mig och då åkte vi till hennes mormor.
Där så började vi damma av lite inne i stallet och så.
Ellen dammade och jag mockade :p
Iaf så efter det så satt vi upp lite julsaker.
Sen fikade vi, och satt på Lillen & Julle tomteluva och fotade dem lite.
Så bilder på dom kommer snart!! :D
Nu har jag nyss ätit Fisk, ris och sallad :D
Snart kommer Ellen, det blev att hon sover här ist för hos henne...
Runt 5 tiden ska vi till morbror och fika lite :)
Sen får vi väl se vad vi hittar på.

åå, visst finns det ingen finare häst? :) ♥♥

Haha, vi satt dit nosludd på grimman och ellens tomteluva :)
Söt, eller vad? ♥

Julle ♥♥♥:))

Fler bilder kommer ikväll :)

//ELin

Kommentarer
Postat av: Josefin Lindvall

Nej du har så rätt så! De finns ingen finare än honom!

Ser mycket fin och välvårdad ut oxå, även hovarna. ;)<3

2011-12-10 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback