Multi-Colored Light Pointer

1m barbacka

Hejhej!

Igår var det ju ridning :)
Kom till stallet halv 6, ellen åkte med mig.
Vi skulle välja hästar ute i ridhuset.
Men alla skulle fixa iordning en varsin häst.
Jag gjorde ordning Kajsa.
Nåra av oss fick rida 1 häst halva lektionen & en annan sista halvtimmen :)
Jag red Queenie första halvtimmen.
Vi fick göra lite olika saker, och för varje sak vi vågade
göra så fick vi olika poäng. (:
Sen bytte vi hästar, då fick jag min lilla Molly gullet ♥♥♥♥
Efter en liten stund så blev hon rädd & kastade sig åt sidan, ramla av då!! x)
Men det gör inget, utom att jag har lite ont i armen idag då, men jaja.
Sen så hoppa jag upp igen och hoppade hindrerna lite.
Sen körde vi en liten hopptävling för dom som ville vara med..
Det var jag, Mickan, Elin & Matilda :)
Hindret kanska startade på 60cm :)
Vi red ju barbacka också, så det var lite pirrigt.
Men super kul. ♥
Efter varje gång vi hoppat så höjde Maya.
Till sist var vi uppe i 1m :D ♥
Matilda rev, så hon åkte ut på 1m :/
Mickan hoppade 1m med Phu. (:
Och jag hoppade 1 m, sen stannade jag där.
Elin a hoppade 1.10cm med Homer!! :) <3
Sen skrittade vi av hästarna och så.
Tog hand om dom lite och hämtade höpåsarna, fikade och åkte hem.
Duschade och sen la jag mig.
Idag var det skola som vanligt.
Samma imorgon, dock slutar grupp 1 tidigt i morgon! :D ♥
Kanske ska ut & fota en sväng i morgon :)
Nu ska jag titta på tv och göra lite allt möjligt.
hahah, men jaja, hörs imorgon då!!


/elin :)♥

Kommentarer
Postat av: josefin

Gick det bra att rida Queenie då? vad tyckte du om henne? :)

2011-12-18 @ 18:39:14
URL: http://josefinlindvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback