Multi-Colored Light Pointer

Syskon :)♥

Hej!
Igår så kom ellen runt kvart i 8 tror jag.
Vi satt lite här, och så. :)
Sen åt vi lite nere och tittade på tv.
Efter det fixade vi iordning och flyttade in tvn som vi har uppe här
in till mitt rum.
Den krånglade lite, men efter ett tag fick vi den att funka normalt.
Vi hyrde filmen "Scary Movie 2" :)
Grymt fräck och sjukt rolig film, dock slår
ingen av dem filmerna "Scary Movie 4"!! :D
Sen tittade vi på något program om något sjömonster på tvn nere x) fail
Typ båda somnade där nere, så vi gick upp och la oss.


______________________________________________________________________

Idag vaknade vi runt halv 10.
Klädde på oss, åt frukost m.m.
Satt här en stund och fotat lite.
Ellen fick även fota mig och min katt Maysan ♥
Sen fotade hon mig och min lillebrorsa :) ♥
Så kmr lite bilder här nu.
Vi har tittat på "Andar, finns dom?" sen igår också.
Nyss var vi ut & fotade Mimmi.
Men då kom ellens moster och hämtade henne, för hon skulle hem &
baka pepparkakor.

Katter

Maysan ♥ Du betyder allt för mig, älskade katt!! ♥:)♥

Syskonporträtt

Jag och min lillebror Anton :)




Jag & Maysan





Sådär, nu fick ni se några bilder.
Nu ska jag äta! :)
Sen julmarknad! :D


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback