Multi-Colored Light Pointer

No one can..


..stop me!

Rubriken har inget med denna text att göra, hade bara
ingen annan. (:
Idag har pappa, jag o lillebrorsan varit på en liten tur till Råhällan
& fotat en hel del härliga vinterbilder.
Snacka om sagolandskap det var där.
Kommer nog använda dem bilderna till nya headern.
Sen åkte vi till någon som pappa har jobbat med förr &
fikade lite där m.m...
Sen så åkte vi hem, hämtade mamma & åkte till något ställe och åt lite.
Jag, pappa o anton åt hamburgare medans mamma åt något annat.
Sen åkte vi hem, mamma och pappa åkte fram till konsum och handlade
allt till helgen.
När dom kom hem så kom Ida o hämtade mig.
Då åkte vi till stallet, pratade lite med Mickan och så innan Ellen & Natalie kom.
Mickan hoppade på Maggie 70cm.
Natalie hoppade på Phu 50cm & Ida på Cajun (calle) krysshinder, kanske låg på ca: 20-30cm?.
Bilder kommer senare, alltså typ imorgon eller något.
_____________________________________________________________________________________
Imorgon ska jag nog ta och testa om jag kan ha min klänning jag hade förra
julen. :)
Sen titta efter något rött nagellack.
Och ta upp en massa julklappar under granen.
Kaaanske hinner fota lite också, vi får se.
På lördag morgon ska jag duscha, öppna någon julklapp.
Längta till morbror, moster, farbror, faster & kusiner & kusinbarn kommer! :) hahaha
Sen äta m.m, ska även pryda kissarna mina med ett rött band på halsbandet.
Kanske får en söt bild på det, ska försöka fixa en liten
julbild på dom när dom sitter tillsammans.
Hoppas ni får en underbar jul tillsammans med släkt och vänner, för det
kommer jag! ♥
Kanske hinner jag blogga på lördag kväll också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback