Multi-Colored Light Pointer

My life is "photography"

Ännu en bortslösad dag, klockan är 4 och den är kolsvart ute, så
det går inte att fotografera som jag tänke att jag skulle göra idag.
Får ta det imorgon istället då, men det är ju så grått och trist ute
så man får ingen riktig lust till det.
Just nu sitter jag och lyssnar på "Hey soul sister".
Men tänkte bjuda på lite bilder sen sommaren och så.
Som sagt så krånglar headern som jag hade tänkt sätta in idag.
Ska fråga Ellen om hon kanske kan fixa det.

http://www.youtube.com/watch?v=3JV74i4yvcA


Kattfotografering:




Naturfotografering:





Hästfotografering:




Ni får ursäka kvalitén på skimmeln, då det var inomhus och
jag är inte direkt bra på att fota inomhus.
Tycker det är mycket lättare utomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback