Multi-Colored Light Pointer

Jullov

Jullov nu då!
Äntligen slipper man gå upp halv 7 varje morgon.
Om endast 5 ynka dagar är det julafton! <3
Vi får hoppas att snön hade tänkt ligga kvar här ett tag till.
Jag vill hinna få många fina vinter bilder, helst med snö.
Var i skolan till kvart i 12 idag, pappa kom och var med när jag skulle
ta sprutan som alla andra i klassen redan tagit.
Pappa lära vara med för annars skulle jag ha smitit undan den "igen"! x)
Så nu har man ont i armen också.
Nyss kom jag hem med pappa från stugan.
Vi skyndade oss upp dit med bilen & hade kameran redo.
För solen var huur vacker som helst, vi han precis få några underbara
foton.
Laddar upp dem senare.., älskar bilderna. ♥


Naturfotografering:







Självporträtt:


Jag idag då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback