Multi-Colored Light Pointer

Feliz Navidad

Feliz Navidad på er! :)
Har grymt tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på.
Imorgon ska jag fota med Ellen och så.
Vi går väl ut i skogen eller något.
Vill ju fota lite hästar också, men är rätt ont
om dom här omkring.
Och orkar ju knappast gå till moster.
Klockan är 20.00 och klockan 22.00 så börjar Ghost Whisperer.
Så vad ska jag hitta på under tiden?
Har lite lust till att fixa lite i photoshop, men vill även göra en film.
Men har inget bra program till det, Ellen har tipsat om Picasa så kanske
laddar hem det. (:
Men imorgon ska mamma köpa hårfärg till mig så jag
kommer imorgon eftermiddag/kväll bli rödhårig.
Tonade det bara förut i Oktober för att testa hur det blev, jag tyckte
det blev snyggt och så, så nu till jul färgar jag det rött.
Bilder och så kommer komma efter julafton troligen. ♥


Failad bild, jag vet!?!
Jag passar inte att stå framför kameran, är mycket bättre bakom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Din bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback